Zaproś roboty do swojej szkoły!

Dash i Dot wprowadzają uczniów w świat programowania i robotyki.


Obejrzyj Webinar poświęcony Dash i Dot


Wypróbuj roboty za darmo

Dash i Dot to gotowe rozwiązanie edukacyjne dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat.

Nauka Programowania

Programując roboty Dash i Dot, uczniowie uczą się logicznego myślenia, kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów oraz pracy w grupie, czyli kluczowych kompetencji XXI wieku. Do nauki programowania w szkołach szczególnie polecamy aplikację BLOCKLY.

Więcej o aplikacjach

Wsparcie zajęć dydaktycznych

Roboty Dash i Dot mogą stanowić dodatkowe narzędzie do prowadzenia zajęć lekcyjnych z matematyki, geografii, j. polskiego, muzyki i innych. Roboty dają możliwość wizualizacji i praktycznego zastosowania opracowywanych zagadnień, przez co dzieciom łatwiej przyswoić wiedzę.

Gotowe scenariusze lekcji

Nauczycielom udostępniamy scenariusze lekcji z wykorzystaniem Dasha i Dota. Scenariusze spełniają określone cele z Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego i Kształcenia Ogólnego dla Szkół Podstawowych. Każdy ze scenariuszy został opracowany i sprawdzony w praktyce przez nauczycieli.

Przejrzyj scenariusze

Świetna zabawa

Dash i Dot to interaktywne roboty o przyjaznym wyglądzie. Zarówno chłopcy jak i dziewczynki szybko się z nimi zaprzyjaźniają i wprost nie mogą się doczekać „pracy” z robotami na lekcjach. Jako formę edukacyjnej zabawy grupowej można zorganizować np. wyścig albo mecz piłki „nożnej” robotów.

Inspiracje nauczycieli

Podstawy języka angielskiego – nauka przez zabawę!

Aplikacje wykorzystują proste słownictwo a każdą komendę można „przetłumaczyć” obserwując zachowanie robota(aplikacje Blockly i Wonder). Poprzez systematyczne korzystanie z aplikacji dzieci mimowolnie uczą się komend po angielsku.

Łatwy start

Nie potrzeba wiedzy z programowania ani informatyki, aby móc zacząć prowadzić lekcje z Dashem i Dotem! Wystarczy pobrać aplikacje Go oraz Blockly na tableta, doładować roboty i można zaczynać.

Kompatybilne urządzenia Jak zacząć?

Bezpłatne wypożyczenie robotów

Podobają Ci się nasze roboty, jednak przed zakupem Twoja szkoła chciałaby przetestować jak Dash i Dot sprawdzą się w praktyce? Skorzystaj z możliwości bezpłatnego użyczenia robota Dash i Dot na okres 2 tygodni! Zapytaj nas o pierwszy wolny termin użyczenia: edukacja@wonderpolska.pl

Więcej informacji

Specjalna oferta dla edukacji

Oferujemy zarówno roboty w cenach detalicznych, jak również w atrakcyjnych pakietach edukacyjnych. Uzupełnieniem robotów jest aż 5 darmowych aplikacji (iOS oraz Android) o różnym stopniu trudności, dostosowanym do wieku i umiejętności dzieci.

Sprawdź pakiety dla szkół

Ponad 7000 szkół podstawowych z całego świata używa robotów Dash i Dot w trakcie zajęć lekcyjnych.

Joanna Apanasewicz
Zaprogramowanie robota, który na żywo wykona nasze polecenia jest czymś niesamowitym. Roboty wniosły wiele radości do klasy ale jednocześnie podniosły zaangażowanie uczniów oraz ich zainteresowanie problematyką programowania.
Joanna Apanasewicz, "Mała Szkoła" Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Koninie Żagańskim
Jolanta Majkowska
Roboty Dash i Dot rewelacyjnie sprawdziły się również w edukacji dziecka ze spektrum autyzmu. Dostarczają mu mniej bodźców niż człowiek, dlatego komunikowanie z nimi jest łatwiejsze, bezpieczniejsze i bez wątpienia ma działanie terapeutycznie.
Jolanta Majkowska, Zespół Szkół Specjalnych w Kowanówku, Specjalni.pl
Monika Walkowiak
Kiedy przyniosłam do klasy Dasha i Dota dzieciaki momentalnie dokonały ich animizacji. Wszyscy traktowali roboty tak, jakby były żywymi istotami. Nic dziwnego, że każdy uczeń chciał by towarzyszyły mu podczas lekcji.
Monika Walkowiak, Szkoła Podstawowa im. Bolesława Krzywoustego w Kamieńcu Wrocławskim
Zyta Czechowska
Roboty Dash i Dot na pewno można uznać za innowację w procesie edukacji dzieci, w tym również niepełnosprawnych intelektualnie. Zapewniają one naukę poprzez wartościową, kreatywną i edukacyjną zabawę.
Zyta Czechowska, Zespół Szkół Specjalnych w Kowanówku, Specjalni.pl
Znajdź szkoły używające Dasha i Dota!
Apple, the Apple logo, and iPad are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries.